Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem – BcA. Alžběta Zhořová
BcA. Alžběta Zhořová
Diplomová práce
Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem
Communication Strategy For A Newly Emerging E-shop With Renovated Furniture
Anotace:
Podstatou diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh a konkurenci v oblasti renovovaného nábytku a na základě této analýzy vytvořit komunikační strategii. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti udržitelného marketingu, tvorby komunikační strategie a marketingového výzkumu …víceAbstract:
The essence of the thesis is the design of a communication strategy for the emerging e-shop with renovated furniture. The aim of the work is to analyze the market and competition in the area of renovated furniture on the basis of theoretical knowledge and to develop a communication strategy on the basis of this analysis. The theoretical section defines basic concepts from the field of sustainable marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZHOŘOVÁ, Alžběta. \textit{Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/v82jjf/.
Jak správně citovat práci
Zhořová, Alžběta. Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu
Denisa Karlová -
Komunikační strategie projektu Udržitelná energetika
Daniel Merhout -
Návrh komunikační strategie vybrané společnosti se zaměřením na udržitelnost
Michaela Čermáková -
Komunikační strategie v oblasti životního prostředí a ochrany přírodních zdrojů
Zuzana Brenesselová -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová