BcA. Alžběta Zhořová

Master's thesis

Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem

Communication Strategy For A Newly Emerging E-shop With Renovated Furniture
Abstract:
Podstatou diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh a konkurenci v oblasti renovovaného nábytku a na základě této analýzy vytvořit komunikační strategii. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti udržitelného marketingu, tvorby komunikační strategie a marketingového výzkumu …more
Abstract:
The essence of the thesis is the design of a communication strategy for the emerging e-shop with renovated furniture. The aim of the work is to analyze the market and competition in the area of renovated furniture on the basis of theoretical knowledge and to develop a communication strategy on the basis of this analysis. The theoretical section defines basic concepts from the field of sustainable marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zhořová, Alžběta. Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe