Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem – BcA. Alžběta Zhořová
BcA. Alžběta Zhořová
Master's thesis
Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem
Communication Strategy For A Newly Emerging E-shop With Renovated Furniture
Abstract:
Podstatou diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh a konkurenci v oblasti renovovaného nábytku a na základě této analýzy vytvořit komunikační strategii. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti udržitelného marketingu, tvorby komunikační strategie a marketingového výzkumu …moreAbstract:
The essence of the thesis is the design of a communication strategy for the emerging e-shop with renovated furniture. The aim of the work is to analyze the market and competition in the area of renovated furniture on the basis of theoretical knowledge and to develop a communication strategy on the basis of this analysis. The theoretical section defines basic concepts from the field of sustainable marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZHOŘOVÁ, Alžběta. \textit{Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/v82jjf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zhořová, Alžběta. Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu
Denisa Karlová -
Komunikační strategie projektu Udržitelná energetika
Daniel Merhout -
Návrh komunikační strategie vybrané společnosti se zaměřením na udržitelnost
Michaela Čermáková -
Komunikační strategie v oblasti životního prostředí a ochrany přírodních zdrojů
Zuzana Brenesselová -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová