NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO SPOLEK BE LIFE NA ROK 2015/2016 – Kateřina SOMMEROVÁ
Kateřina SOMMEROVÁ
Diplomová práce
NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO SPOLEK BE LIFE NA ROK 2015/2016
Marketing Strategy Proposal for club Be Life 2015 / 2016
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové strategii spolku Be Life. Cílem této práce, je analyzovat konkurenci, zjištění potřeb a spokojenosti zákazníků a vyhodnocení současného marketingového úsilí v této společnosti. Pro výzkum byla sestavena anketa. Součástí výzkumu je i sekundární analýza. Na základě vyhodnocení jednotlivých prostředí, je poté pro společnost navržena marketingová strategie …víceAbstract:
This thesis discusses the marketing strategy of the association Be Life . The aim of this study is to analyze the competition , identifying needs of customer satisfaction . Evaluation of current marketing efforts for the company. Research poll was compiled. The research and secondary analysis. Based on an evaluation of the individual environments , the company is then designed a marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOMMEROVÁ, Kateřina. NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO SPOLEK BE LIFE NA ROK 2015/2016. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová
Název
Vložil
Vloženo
Práva