Adéla Hanáková
Bachelor's thesis
Osobní značka
Personal brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces budování osobní značky a její využití v marketingu a brandingu. Teoretická část je věnována definováním relevantních pojmů souvisejících se strategií, komunikací, vizuální identitou osobní značky, a také její propagací. V návaznosti na teoretické poznatky autor práce vytváří koncept své vlastní značky a strategii, která reflektuje jeho priority a tvůrčí cestu …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the process of building a personal brand and its use in marketing and branding. The theoretical part is devoted to defining relevant terms related to the strategy, communication, visual identity of a personal brand and its promotion. Following the theoretical knowledge, the author of this project creates the concept for their own personal brand and strategy, which reflects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: doc. Joachim Rindler
- Reader: Libor Korman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Tereza Bártová -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights