Adéla Hanáková
Bachelor's thesis
Osobní značka
Personal brand
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces budování osobní značky a její využití v marketingu a brandingu. Teoretická část je věnována definováním relevantních pojmů souvisejících se strategií, komunikací, vizuální identitou osobní značky, a také její propagací. V návaznosti na teoretické poznatky autor práce vytváří koncept své vlastní značky a strategii, která reflektuje jeho priority a tvůrčí cestu …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the process of building a personal brand and its use in marketing and branding. The theoretical part is devoted to defining relevant terms related to the strategy, communication, visual identity of a personal brand and its promotion. Following the theoretical knowledge, the author of this project creates the concept for their own personal brand and strategy, which reflects …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedúci: doc. Joachim Rindler
- Oponent: Libor Korman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / odbor / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and Media Design
Práce na příbuzné téma
-
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Tereza Bártová -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj
Názov
Vložil
Vložené
Práva