Návrh komunikační strategie pro společnost na trhu zdravé výživy – Iveta Miturová
Iveta Miturová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie pro společnost na trhu zdravé výživy
Communication Strategy Design for a Healthy Food Oriented Company
Abstract:
Předmětem této diplomové práce byl návrh komunikační strategie pro společnost Kalma, která působí na trhu zdravé výživy, s cílem zvýšit znalost společnosti, zatraktivnit produkty pro zákazníky a potenciální zákazníky a zvýšit frekvenci nákupu. Pro tyto účely byl proveden výzkum spotřebitelů se zájmem o zdravou výživu na území České republiky. Výzkum probíhal formou dotazníkového šetření, celkem bylo …moreAbstract:
The aim of this masters thesis was communication strategy design for the company Kalma, which operates in the healthy food market. The aims of the communication strategy are in increasing public knowledge of the company, making the company's products more attractive for customers and potential customers and increasing customer purchase frequency. Research on consumers with health food interests was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/110564
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2015
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Jana Valdmannová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MITUROVÁ, Iveta. \textit{Návrh komunikační strategie pro společnost na trhu zdravé výživy}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/v8o9a9/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák