Návrh komunikační strategie pro společnost na trhu zdravé výživy – Iveta Miturová
Iveta Miturová
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie pro společnost na trhu zdravé výživy
Communication Strategy Design for a Healthy Food Oriented Company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce byl návrh komunikační strategie pro společnost Kalma, která působí na trhu zdravé výživy, s cílem zvýšit znalost společnosti, zatraktivnit produkty pro zákazníky a potenciální zákazníky a zvýšit frekvenci nákupu. Pro tyto účely byl proveden výzkum spotřebitelů se zájmem o zdravou výživu na území České republiky. Výzkum probíhal formou dotazníkového šetření, celkem bylo …víceAbstract:
The aim of this masters thesis was communication strategy design for the company Kalma, which operates in the healthy food market. The aims of the communication strategy are in increasing public knowledge of the company, making the company's products more attractive for customers and potential customers and increasing customer purchase frequency. Research on consumers with health food interests was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák