Podpora marketingu pomocí YouTube influencerů – Pavel Seidl
Pavel Seidl
Bakalářská práce
Podpora marketingu pomocí YouTube influencerů
Marketing supported by YouTube influencers
Anotace:
Tato práce zkoumá fenomén influencer marketingu na sociálních sítích a využití této techniky marketingu v oblasti marketingové komunikace společností vytvářejících počítačový hardware. Cílem práce je prozkoumat influencer marketing na platformě YouTube. První část práce se zaměřuje na teoretické vymezení pojmů a problematiky co se týče marketingové komunikace. V praktické části jsou popsány formy videí …víceAbstract:
This thesis studies the phenomenon of influencer marketing on social media and the use of this marketing technique in the area of marketing communication of companies making computer hardware. The purpose of this thesis is to explore influencer marketing on the YouTube platform. The first part of this thesis focuses on describing the theoretical terms of marketing communication. The second part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: David Anthony Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková