Pavel Seidl

Bakalářská práce

Podpora marketingu pomocí YouTube influencerů

Marketing supported by YouTube influencers
Anotace:
Tato práce zkoumá fenomén influencer marketingu na sociálních sítích a využití této techniky marketingu v oblasti marketingové komunikace společností vytvářejících počítačový hardware. Cílem práce je prozkoumat influencer marketing na platformě YouTube. První část práce se zaměřuje na teoretické vymezení pojmů a problematiky co se týče marketingové komunikace. V praktické části jsou popsány formy videí …více
Abstract:
This thesis studies the phenomenon of influencer marketing on social media and the use of this marketing technique in the area of marketing communication of companies making computer hardware. The purpose of this thesis is to explore influencer marketing on the YouTube platform. The first part of this thesis focuses on describing the theoretical terms of marketing communication. The second part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: David Anthony Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83460

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika