Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky – Kateřina Pořízková
Kateřina Pořízková
Bakalářská práce
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
The Impact of Event Marketing Activities on Image Making of a Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jeho definicí, typologií a procesem plánování a tvorby strategie. Event marketingové aktivity úzce souvisí s budováním image značky a budováním její hodnoty. Proto se práce v samotném začátku krátce dotýká tématu firemní image a hodnoty značky. Tato práce se zabývá aktuálním tématem v oblasti marketingu, jemuž v literatuře není věnováno příliš pozornosti …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on event marketing, its definition, typology and the process of planing and creating strategies. Event marketing activities are closely connected with image making of a brand and building its value. Therefore in the very beginning of this bachelor thesis we will find a brief description of corporate image and the value of a brand. This is a current topic in marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dhm61/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing
Michaela NOVOTNÁ -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Kateřina Ščučková -
Event marketing a možnosti jeho aplikace
Alena Gregorová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová