Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky – Kateřina Pořízková
Kateřina Pořízková
Bachelor's thesis
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
The Impact of Event Marketing Activities on Image Making of a Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jeho definicí, typologií a procesem plánování a tvorby strategie. Event marketingové aktivity úzce souvisí s budováním image značky a budováním její hodnoty. Proto se práce v samotném začátku krátce dotýká tématu firemní image a hodnoty značky. Tato práce se zabývá aktuálním tématem v oblasti marketingu, jemuž v literatuře není věnováno příliš pozornosti …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on event marketing, its definition, typology and the process of planing and creating strategies. Event marketing activities are closely connected with image making of a brand and building its value. Therefore in the very beginning of this bachelor thesis we will find a brief description of corporate image and the value of a brand. This is a current topic in marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dhm61/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing
Michaela NOVOTNÁ -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Kateřina Ščučková -
Event marketing a možnosti jeho aplikace
Alena Gregorová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová