Procesy komunikace nadnárodní společnosti s veřejností a jejich právní aspekty – Bc. Eva Krušoftová
Bc. Eva Krušoftová
Diplomová práce
Procesy komunikace nadnárodní společnosti s veřejností a jejich právní aspekty
Processes of international company's communication with public and their legal aspects
Anotace:
Adresná prodejní komunikace probíhá ve společnosti s nadnárodní působností různými distribučními kanály, např. i na úrovni direkt mailových kampaní. Práce pojednává o různých fázích DM kampaní „Faktura“ a „Pieta“ realizovaných v letech 2010 a 2011. Vybírá různé aspekty v jejich průběhu i realizaci a upozorňuje na jejich právní účinnost týkající se nekalosoutěžního jednání, zejména pro kontroverzní …víceAbstract:
Multinational companies conduct their direct sales communication through various distribution channels, e.g. direct mail campaigns. The thesis deals with individual phases of campaigns of DM called “Invoice” and “Pieta” in 2010 and 2011. It chooses several aspects of the campaigns and points out the legal effect regarding unfair business practices, especially for controversial form of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bijsq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: JUDr. Zdeněk Kapitán, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Jiří Kroupa, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama šířená prostředky komunikace na dálku
Veronika Tomášová -
Právní regulace marketingové komunikace v kyberprostoru
Lukáš Reiskup -
Etický rozměr komunikace fenoménu sociálních sítí
Martin Šuťák -
Dvojí tvář zakázané reklamy: nekalá soutěž, nebo marketingový tah?
Daniela Linhartová -
Analýza aktivit direkt marketingu ve vybrané společnosti
Jitka Hnízdilová -
Vývoj direct mailu v digitálním věku
Jakub Oth -
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová -
Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)
Jitka Vrátná