Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu – Gabriela Vaňková
Gabriela Vaňková
Bakalářská práce
Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu
Building a Lovebrand Using Online Marketing Tools
Anotace:
Tato bakalářská práce "Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu" pojednává o problematice budování značky v online prostoru. V první části se autorka věnuje vysvětlení klíčových pojmů jako je značka, lovebrand, marketingový mix nebo SWOT analýza. Následně jsou zde popsány konkrétní nástroje online marketingu, do kterých můžeme zařadit PPC, SEO, e-mailing nebo sociální sítě. V další části …víceAbstract:
This bachelor's thesis, titled "Building a Lovebrand Using Online Marketing Tools" addresses the issue of brand building in the online space. In the first part, the author focuses on explaining key concepts such as brand, lovebrand, marketing mix, and SWOT analysis. Subsequently, specific online marketing tools are described, including PPC, SEO, email marketing, and social media. The following section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaňková, Gabriela. Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita značky v online prostředí
Lucia Mišeková -
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
20. 6. 2023