Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu – Gabriela Vaňková
Gabriela Vaňková
Bachelor's thesis
Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu
Building a Lovebrand Using Online Marketing Tools
Abstract:
Tato bakalářská práce "Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu" pojednává o problematice budování značky v online prostoru. V první části se autorka věnuje vysvětlení klíčových pojmů jako je značka, lovebrand, marketingový mix nebo SWOT analýza. Následně jsou zde popsány konkrétní nástroje online marketingu, do kterých můžeme zařadit PPC, SEO, e-mailing nebo sociální sítě. V další části …moreAbstract:
This bachelor's thesis, titled "Building a Lovebrand Using Online Marketing Tools" addresses the issue of brand building in the online space. In the first part, the author focuses on explaining key concepts such as brand, lovebrand, marketing mix, and SWOT analysis. Subsequently, specific online marketing tools are described, including PPC, SEO, email marketing, and social media. The following section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaňková, Gabriela. Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Vizuální identita značky v online prostředí
Lucia Mišeková -
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Šmída, J.
20/6/2023