Využití stakeholderské analýzy ve strategické analýze – Bc. Tomáš Soukop
Bc. Tomáš Soukop
Diplomová práce
Využití stakeholderské analýzy ve strategické analýze
The use of stakeholder analysis in strategic analysis
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je analyzovat přínos stakeholderské analýzy do celkové strategické analýzy podniku. V teoretické části vymezím důležité pojmy, které se vztahují k oblastem strategické analýzy a stakeholderské analýzy a jejich vzájemné vztahy. Praktická část bude převážně zaměřena na vypracování analýzy stakeholderů konkrétního podniku. V návaznosti na výsledky analýzy stakeholderů chci formulovat …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze contribution of the stakeholder analysis to the total strategic analysis of the company. In the theoretic part I will define the important conception, which is related to the areas of strategic analysis and stakeholder analysis. The practice part will mainly aim to build-up of stakeholder analysis of the concrete company. In sequence on results of stakeholder analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g61lh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić