Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou – Martina Hamouzová
Martina Hamouzová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou
Marketing communication on social media with generation Y as target audience
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci na sociálních sítích a Generaci Y. Jedná se především o sociální sítě Facebook a Instagram. Teoretická část byla zaměřena na charakteristiku Generace Y, její nákupní chování a chování na sociálních sítích. Také zde jsou popsané termíny související s marketingovou komunikací a také i prostředky, které můžeme používat při marketingové komunikaci …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication on social media and generation Y. Social media focuses especially on Facebook and Instagram. Theoretical part is focused on characteristics of generation Y, their purchase behaviour and their behaviour on social media. There will also be explanation for terms connected to marketing communication and forms, that we can use in marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Jiří Jón, MSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Bára Dvorská -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh
Název
Vložil
Vloženo
Práva