Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou – Martina Hamouzová
Martina Hamouzová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou
Marketing communication on social media with generation Y as target audience
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci na sociálních sítích a Generaci Y. Jedná se především o sociální sítě Facebook a Instagram. Teoretická část byla zaměřena na charakteristiku Generace Y, její nákupní chování a chování na sociálních sítích. Také zde jsou popsané termíny související s marketingovou komunikací a také i prostředky, které můžeme používat při marketingové komunikaci …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication on social media and generation Y. Social media focuses especially on Facebook and Instagram. Theoretical part is focused on characteristics of generation Y, their purchase behaviour and their behaviour on social media. There will also be explanation for terms connected to marketing communication and forms, that we can use in marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Stanislav Vasko
- Reader: Jiří Jón, MSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMOUZOVÁ, Martina. \textit{Marketingová komunikace na sociálních sítích s~generací Y jako cílovou skupinou}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/vanxta/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital marketing and communication
Theses on a related topic
-
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Influencer marketing
Bára Dvorská -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
On-line marketing vybraného podniku/značky
Dominik Šťastný -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights