Specifika formální a obsahové analýzy Scénotestu u dětí se specifickými poruchami učení – Mgr. Iva Dudíková
Mgr. Iva Dudíková
Master's thesis
Specifika formální a obsahové analýzy Scénotestu u dětí se specifickými poruchami učení
The specifics of formal and content analysis of the Scenotest of children with specific learning disorders
Abstract:
Téma naší diplomové práce zní „Specifika formální a obsahové analýzy Scénotestu u dětí se specifickými poruchami učení“. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části jsou obsaženy informace, které se týkají problematiky specifických poruch učení. Dále se věnujeme popisu dětské hry se všemi vývojovými specifiky a jejímu uplatnění v psychologické práci. Na závěr této části …moreAbstract:
The theme of our diploma thesis is “The Specifics of Formal and Content Analysis of the Scenotest of children with specific learning disorders”. The thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part contains information dealing with the subject of specific learning disorders. Then we describe children’s game, all its development specifics and its application in psychological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wfq8w/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUDÍKOVÁ, Iva. \textit{Specifika formální a obsahové analýzy Scénotestu u dětí se specifickými poruchami učení}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2010. Available from: https://theses.cz/id/var7kt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ