Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC) – Bc. Dalibor KALÁB
Bc. Dalibor KALÁB
Master's thesis
Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)
Corporate identity design (CID) as a strategic component of integrated marketing communications (IMC)
Abstract:
Proč byste se měli zajímat o to, jakým dojmem působí vaše firma nebo produkt? A jak dosáhnout toho, aby působili vždy a za každých okolností kompaktním a jednolitým dojmem? Je to vůbec důležité, anebo je to jen další výmysl znuděných kreativců z marke-tingu? Cílem této práce je provedení strategické marketingové analýzy a zhodnocení stáva-jící úrovně komunikace metodou Balanced Scorecard s cílem rozhodnout …moreAbstract:
Why should you be interested in what impression your company or product makes? And how to reach the ability to make compact and unified impression in any situation and under any circumstances? Is it important at all or is this just another contraption of bored creatives from the marketing department? The aim of this work is to carry out a strategic marketing analysis and evaluation of the current level …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18531
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALÁB, Dalibor. \textit{Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/vasvqf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALÁB, Dalibor. Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC). Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.
Petr BŘOUŠEK -
Integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb
Tomáš Kopecký -
Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.
Martin Hynčica -
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Jednotný vizuální styl
Martina Mezerová -
Jednotný vizuální styl - Kavárna Kočičí
Nicole Břeňová