Daniel Gutwirt

Bachelor's thesis

Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele

Influencer marketing and its impact on consumers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá influencer marketingem a jeho vlivem na chování spotřebitelů v nákupním prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí a to teoretické a praktické části. V první části bakalářské práce popisuje pojmy online marketingu, typy reklam a definice, kdo je influencer a co znamená pojem influencer marketing. Druhá část práce je praktická, která zkoumá chování spotřebitelů ovlivněné …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with influencer marketing and its influence on consumer behavior. The work is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The first part of the bachelor thesis describes the concepts of online marketing, what are the types of ads and definitions of who is influencer. The second part of the work is practical, which examines the behavior of consumers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

NEWTON University

Bachelor programme:
Economics and Management