Richard Grätz

Bakalářská práce

Marketing na sociálních sítích se zaměřením \\na LinkedIn a jeho využitím ve firmě SITA

Marketing on social networks with the focus on LinkedIn \\and its usage in company SITA
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma sociálních sítí a jejich využití k marketingu. První kapitola je zaměřena na charakteristiku sociálních sítích, Je zde stručně zmíněna i jejich historie a také způsob, kterým je mohou využívat firmy. Druhá kapitola je věnována podrobné analýze sítě LinkedIn a jejímu využití. V poslední kapitole je pak představena firma SITA, její cíle v oblasti sociálních sítích …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the topic social networks and their use in marketing. First chapter is focused on charasteristics and short history of social networks. In the second chapter introduces the social network LinkedIn and its analysis. In the last chapter is described the company SITA, what goals does the company come on social networks with and how does she reach them.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Jiří Slaba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56399