Marketing na sociálních sítích se zaměřením \\na LinkedIn a jeho využitím ve firmě SITA – Richard Grätz
Richard Grätz
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích se zaměřením \\na LinkedIn a jeho využitím ve firmě SITA
Marketing on social networks with the focus on LinkedIn \\and its usage in company SITA
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma sociálních sítí a jejich využití k marketingu. První kapitola je zaměřena na charakteristiku sociálních sítích, Je zde stručně zmíněna i jejich historie a také způsob, kterým je mohou využívat firmy. Druhá kapitola je věnována podrobné analýze sítě LinkedIn a jejímu využití. V poslední kapitole je pak představena firma SITA, její cíle v oblasti sociálních sítích …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic social networks and their use in marketing. First chapter is focused on charasteristics and short history of social networks. In the second chapter introduces the social network LinkedIn and its analysis. In the last chapter is described the company SITA, what goals does the company come on social networks with and how does she reach them.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRÄTZ, Richard. \textit{Marketing na sociálních sítích se zaměřením $\backslash\backslash$na LinkedIn a~jeho využitím ve firmě SITA}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/vbngyn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn ve společnosti CertiCon, a.s.
Linda Kulišová -
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn a jeho využití ve firmě AGC
Pavla Arnoldová -
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn a jeho využití ve společnosti Revyko Inter
David Zoubek -
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn \\a jeho využití ve firmě OPUS Praha
Marcela Vyskočilová