Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků – Bc. Lucie Cuberková
Bc. Lucie Cuberková
Diplomová práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing research of customer satisfaction
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě provedení marketingového výzkumu zjistit aktuální spokojenost zákazníků vybrané prodejny a na základě výsledků výzkumu navrhnout vhodná řešení ke zlepšení míry spokojenosti. První kapitola vymezuje teoretická východiska marketingového mixu služeb a spokojenosti zákazníků. V druhé kapitole je představena společnost. Třetí kapitola se zaměřuje na primární marketingový …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to determine the current customer satisfaction of the selected shop by conducting marketing research and, based on the research results, to propose suitable solutions to improve the level of satisfaction. The first chapter defines the theoretical basis for the marketing mix of services and customer satisfaction. The second chapter is presented by the company. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/b95hd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková