Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků – Bc. Lucie Cuberková
Bc. Lucie Cuberková
Master's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing research of customer satisfaction
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě provedení marketingového výzkumu zjistit aktuální spokojenost zákazníků vybrané prodejny a na základě výsledků výzkumu navrhnout vhodná řešení ke zlepšení míry spokojenosti. První kapitola vymezuje teoretická východiska marketingového mixu služeb a spokojenosti zákazníků. V druhé kapitole je představena společnost. Třetí kapitola se zaměřuje na primární marketingový …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to determine the current customer satisfaction of the selected shop by conducting marketing research and, based on the research results, to propose suitable solutions to improve the level of satisfaction. The first chapter defines the theoretical basis for the marketing mix of services and customer satisfaction. The second chapter is presented by the company. The third …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/b95hd/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková