Specifika cílení marketingové komunikace na muže – Bc. Karyna Korsak
Bc. Karyna Korsak
Master's thesis
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Specifics of marketing communication targeting men
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky cílení marketingové komunikace na muže. V první části poskytuje teoretický základ k marketingové komunikaci, následně popisuje genderovou problematiku, vysvětluje nákupní chování mužů a v neposledně řadě stanoví konkrétní specifika pro tvorbu marketingové komunikace cílené na muže. Druhá část práce je založena na obsahové analýze a sérii rozhovorů. Pro tyto analýzy …moreAbstract:
The thesis deals with the specifics of targeting marketing communication to men. In the first part it provides a theoretical basis for marketing communication, then it describes gender issues, explains men's purchasing behavior and last but not least it sets out specifics for the creation of marketing communication targeted at men. The second part of the thesis is based on content analysis and a series …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Reader: Jana Přikrylová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim
Vendula Nováková -
Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu
Květa Olšanová -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights