Bc. Lucie Železná

Diplomová práce

Význam marketingové komunikace v řízení organizací veřejného sektoru

The Relevance of Marketing Communication in the Management of Public Sector Organisations
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou významu marketingové komunikace v řízení organizací veřejného sektoru. V prvních třech kapitolách je nastíněno základní teoretické vymezení problémových oblastí - řízení v organizacích veřejného sektoru, marketingový mix, marketingová komunikace a její jednotlivé nástroje ve veřejném sektoru. V závěrečné části jsou na základě zjištěných poznatků uvedeny přínosy …více
Abstract:
The thesis deals with problems of the relevance of marketing communication in the management of public sector organizations. In the first three chapters the essential theoretical determination of the problem areas - management of the public sector organizations,marketing mix, marketing communication and its individual tools of the public sector organizations - is outlined. The final chapter contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2006
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa (L'Administration publique)