Bc. Gabriela Ducháčová

Master's thesis

Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK

Building a corporate identity using the tools IMK
Abstract:
Téma diplomové práce je budování corporate identity pomocí nástrojů IMK. Jedná se o téma velice aktuální, neboť s příchodem pandemie Covid 19 je možné očekávat celosvětový hospodářský pokles, který se dotkne prakticky všech firem, alespoň zprostředkovaně. A právě kvalitní marketing může tento predikovaný pokles zastavit, resp. plně negovat. První část práce je věnována firemní identitě, kde přibližuje …more
Abstract:
The topic of the diploma thesis is building a corporate identity using IMK tools. This is a very topical issue, as with the advent of the Covid 19 pandemic, a global economic downturn can be expected that will affect virtually all companies, at least indirectly. Therefore, quality marketing can stop this predicted decline, or else fully negate. The first part of the work is devoted to corporate identity …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication