Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK – Bc. Gabriela Ducháčová
Bc. Gabriela Ducháčová
Master's thesis
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity using the tools IMK
Abstract:
Téma diplomové práce je budování corporate identity pomocí nástrojů IMK. Jedná se o téma velice aktuální, neboť s příchodem pandemie Covid 19 je možné očekávat celosvětový hospodářský pokles, který se dotkne prakticky všech firem, alespoň zprostředkovaně. A právě kvalitní marketing může tento predikovaný pokles zastavit, resp. plně negovat. První část práce je věnována firemní identitě, kde přibližuje …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is building a corporate identity using IMK tools. This is a very topical issue, as with the advent of the Covid 19 pandemic, a global economic downturn can be expected that will affect virtually all companies, at least indirectly. Therefore, quality marketing can stop this predicted decline, or else fully negate. The first part of the work is devoted to corporate identity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rrksz/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá