Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK – Bc. Gabriela Ducháčová
Bc. Gabriela Ducháčová
Master's thesis
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity using the tools IMK
Anotácia:
Téma diplomové práce je budování corporate identity pomocí nástrojů IMK. Jedná se o téma velice aktuální, neboť s příchodem pandemie Covid 19 je možné očekávat celosvětový hospodářský pokles, který se dotkne prakticky všech firem, alespoň zprostředkovaně. A právě kvalitní marketing může tento predikovaný pokles zastavit, resp. plně negovat. První část práce je věnována firemní identitě, kde přibližuje …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis is building a corporate identity using IMK tools. This is a very topical issue, as with the advent of the Covid 19 pandemic, a global economic downturn can be expected that will affect virtually all companies, at least indirectly. Therefore, quality marketing can stop this predicted decline, or else fully negate. The first part of the work is devoted to corporate identity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rrksz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá