Adam Vanický
Bachelor's thesis
E-shop pro prodej umělecké tvorby na zakázku
E-shop for selling custom artwork
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrh a implementací e-shopu pro prodej umění na zakázku. Současně s tím budou stránky sloužit jako webová prezentace umělkyně Bc. Kateřiny Beránkové, jejíž umění je na nich vystaveno. K vývoji jsem použil metodiku MMSP, díky které bylo možné výslednou aplikace pomocí pravidelných schůzek a ukázek vytvořit podle představ umělkyně. Její zaměření je pro menší projekty, což …moreAbstract:
The thesis is centred around designing and implementing an e-shop which sells custom made paintings. Along with that the site will serve as an online presentation for the artist Bc. Kateřina Beránková, whose art pieces are displayed there. For the development I used the MMSP methodology, thanks to which I was able to customize the app based on the specifications provided by the artist herself on our …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94274
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2024
- Supervisor: Stanislav Vojíř
- Reader: Ladislav Luc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Webové stránky a internetový obchod pro TJ Sokol Bedřichov
Matěj Neuwirth -
Programový systém pro klasický i internetový obchod se sportovním zbožím
Jan Vondráček -
Dark web a darkwebová tržnice jako nástroje počítačové kriminality
Monika Masopustová -
Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod
Tereza Svojtková -
Výpočet splátek pro internetový obchod na platformě podnikového portálu
Juraj Adásek -
Prostredie Web 2.0 a jeho využitie v obchodných spoločnostiach
Matúš Kapusta -
Elektronický obchod B2C v České republice
Štěpánka ŠEBESTOVÁ