Obchodní komunikace ve vybraném podniku – Tomáš Zach
Tomáš Zach
Diplomová práce
Obchodní komunikace ve vybraném podniku
Business communication of selected enterprise
Anotace:
Diplomová práce zkoumá úroveň obchodní komunikace a marketingové komunikace ve vybraném podniku. Jako zkoumaný podnik byla zvolena společnost SmartWave s. r. o., provozující sít kamenných obchodu a e-shop s golfovým zbožím. Na českém trhu působí od roku 2004 a roku 2014 se stala největším prodejcem golfového zboží na českém trhu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou …víceAbstract:
This thesis examines the level of business communication and marketing communication in selected company. As an example was chosen. SmartWave Ltd. operates a network of retail stores and internet golf shop. The company is on the Czech market since 2004 and in 2014 it was the largest retailer of golf merchandise on the Czech market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štefan Toth
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva