Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o. – Michaela Sajfridová
Michaela Sajfridová
Bakalářská práce
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Corporate identity design
Anotace:
Předložená bakalářská práce je reálným projektem s předpokládaným přímým využitím. Práce vychází z potřeby vizuální a marketingové komunikace zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o. včetně následné propagace samotného oboru. Zabývá se problematikou firemní vizuální identity obecně a navrhuje konkrétní grafické řešení a marketingové postupy. V teoretické části je definována firemní identita a její …víceAbstract:
This bachelor thesis is a real project that will be implemented. The bachelor thesis deals with the issue of the lack of visual and marketing communication of the agricultural company BOTEP PLUS spol. s.r.o. and subsequently the promotion of the field itself. The theoretical part defines the corporate identity and its connection with the corporate image, culture, communication and design, which deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Lucie Vlčková, Ph.D.
- Oponent: Petr Vrána, prof.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva