Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR – Jana Macasová
Jana Macasová
Bachelor's thesis
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Clinet segmentation in banking sector in CR
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá implementací a využitím informačních technologií pro podporu řízení vztahů se zákazníky a následnou segmentací klientů v bankovním sektoru v České republice. Cílem této práce je posoudit kritéria členění a účelnost segmentace klientů vybraného subjektu bankovního sektoru a v závislosti na zjištěných poznatcích posoudit a zhodnotit portfolio nabízených produktů, tzn. …viacAbstract:
This thesis deals with the implementation and use of information technology to support customer relationship management and subsequent segmentation of clients in the banking sector in the Czech Republic. The aim of this study is to assess the effectiveness of the criteria for classification and segmentation of clients chosen subject of the banking sector and, depending on the observed facts to assess …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová zákaznická segmentace banky
Silvia Falatová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich -
Video object segmentation in electron microscopy
Radek Jančík -
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení
Jana Brichová -
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání
Kateřina Novotná -
Modely zákaznické segmentace ve finančních institucích
Markéta Burešová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
David Polák
Názov
Vložil
Vložené
Práva