Bc. Monika Gelatková

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení současné marketingové komunikace podniku 4lol trade s.r.o. pomocí analýzy jeho současného stavu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části jsou popsány pojmy marketing, marketingový mix služeb, marketingová komunikace a marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé části. V praktické části práce je následně popsána vybraná …více
Abstract:
The aim of this thesis is to propose an improvement of the current marketing communication of the company 4lol trade s.r.o. by analysing its current state. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The practical part describes the concepts of marketing, marketing mix of services, marketing communication and marketing communication mix and its different parts. The practical part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/o79mt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marek Lintner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing