Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření – Bc. Barbora KAČABOVÁ, DiS.
Bc. Barbora KAČABOVÁ, DiS.
Master's thesis
Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření
The Psychological Aspects of Pre-school Children with Supportive Measures
Anotácia:
Tématem diplomové práce je problematika individuálních zvláštností předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a účinnosti zvolených edukačních kompenzačních strategií. Výzkumné šetření je zpracováno metodou kvalitativního výzkumu a zabývá se následujícím výzkumným problémem: Jakým způsobem probíhá zvolená kompenzační edukační strategie u předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami …viacAbstract:
The thesis is about individual issues concerning preschool children with special educational needs and the effectiveness of chosen compensatory educational strategies. The research project was chosen as qualitative research and targets the following question: How is the chosen compensatory educational strategy implemented in the case of preschool children with special educational needs? Qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Vladislava Heřmanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAČABOVÁ, Barbora. \textit{Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ve758p/.
Jak správně citovat práci
KAČABOVÁ, Barbora. Psychologické zvláštnosti předškolních dětí s potřebou podpůrných opatření. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Analýza podpůrných opatření pro předškolní a mladší školní věk dětí s balbuties
Gabriela Vágnerová