Tvorba laboratorních úloh: Tvorba laboratorních úloh pro obor Telekomunikace – Dana Kvirencová
Dana Kvirencová
Bakalářská práce
Tvorba laboratorních úloh: Tvorba laboratorních úloh pro obor Telekomunikace
Anotace:
Bakalářská práce bude pojednávat o tvorbě výukových materiálů pro žáky prvního ročníku maturitního oboru Telekomunikační a datové sítě 26-45-M/01 na naší střední škole. Bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřím na oficiální dokumenty MŠMT (RVP, ŠVP) a navazující školní tematické plány. V praktické části se zaměřím na plnění tematického plánu příslušného oboru. Bude …víceAbstract:
The bachelor's thesis will deal with the creation of teaching materials for first-year students of the graduation field of Telecommunications and Data Networks 26-45-M / 01 at our high school. It will be divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I will focus on the official documents of the Ministry of Education, Youth and Sports (FEP, SEP) and related school thematic plans …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KVIRENCOVÁ, Dana. \textit{Tvorba laboratorních úloh: Tvorba laboratorních úloh pro obor Telekomunikace}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ve7bt6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Příprava na vyučovací hodinu chemie: Neutralizace
Anita Sobotková -
Materiály v pracovních činnostech na 1. st. ZŠ na Litoměřicku
Olga KUBÍNOVÁ -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Já uvnitř přírody, příroda uvnitř mě. Reflektivní pojetí výtvarné výchovy se zaměřením na projektovou metodu na 2. stupni základní školy.
Veronika Žabová -
Příprava na výuku "Oxidace a redukce"
Bohdana Slavíková -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Vybrané přípravy na vyučovací hodiny chemie 9. ročníku pro učitele ZŠ
Ivana Lavičková -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná