Ing. Lucie Huňková

Bakalářská práce

Informační a komunikační kampaň pro spotřebitele při zavedení eura v ČR

EURO Introduction in the Czech Republic: Information and Communication Strategy Towards Consumers
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout doporučení pro účinnou informační a komunikační kampaň pro spotřebitele při zavedení eura v České republice. Práce nás postupně seznamuje s Národním plánem zavedení eura v České republice a dalšími důležitými dokumenty, jež se vztahují k zavedení eura. Následuje analýza průzkumů veřejného mínění po zavedení eura v zemích, které přistoupily do eurozóny teprve v nedávné …více
Abstract:
The aim of the thesis is to suggest recommendations for an effective strategy for the information and communication consumer campaign to adopt euro in the Czech republic. It describes the National plan of euro adoption in the Czech republic, as well as other important documents relevant to euro adoption. The analysis follows concerning public opinion surveys carried out after euro adoption in the countries …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. Ing. Mojmír Helísek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní