Informační a komunikační kampaň pro spotřebitele při zavedení eura v ČR – Ing. Lucie Huňková
Ing. Lucie Huňková
Bakalářská práce
Informační a komunikační kampaň pro spotřebitele při zavedení eura v ČR
EURO Introduction in the Czech Republic: Information and Communication Strategy Towards Consumers
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout doporučení pro účinnou informační a komunikační kampaň pro spotřebitele při zavedení eura v České republice. Práce nás postupně seznamuje s Národním plánem zavedení eura v České republice a dalšími důležitými dokumenty, jež se vztahují k zavedení eura. Následuje analýza průzkumů veřejného mínění po zavedení eura v zemích, které přistoupily do eurozóny teprve v nedávné …víceAbstract:
The aim of the thesis is to suggest recommendations for an effective strategy for the information and communication consumer campaign to adopt euro in the Czech republic. It describes the National plan of euro adoption in the Czech republic, as well as other important documents relevant to euro adoption. The analysis follows concerning public opinion surveys carried out after euro adoption in the countries …víceKlíčová slova
Informační a komunikační kampaň euro zavedení eura Národní plán zavedení eura spotřebitel euromince eurobankovky inflace informační zdroje informační kanály. Information and communication campaign euro adoption National plan of euro adoption consumer eurocoins eurobanknotes inflation information sources information channels.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/elgpw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedoucí: prof. Ing. Mojmír Helísek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační kanály a systémy ve vybrané obci
Miroslav Altmann -
Neoficiální informační kanály mezi Československem a Západem v období 1969 – 1989 se zaměřením na tzv. kurýrní cestu
Roman Tureček -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová