Tvorba marketingové strategie firmy Kovys CZ, s.r.o. – Bc. Lubomír Smékal
Bc. Lubomír Smékal
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie firmy Kovys CZ, s.r.o.
Creating of marketing strategy for company Kovys CZ, s. r.,o
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení marketingové strategie, která by zvýhodnila firmu "Kovys CZ" před konkurenty. Marketingová strategie analyzuje vnitřní a vnější prostředí podniku, jeho cíle, strategie a zpětnou vazbu. Obsahem strategie je také propagace společnosti na internetu a vztahový marketing. Základ-ním kamenem této práce je analýza největších konkurentů a vytvoření zákaznických segmentů …víceAbstract:
This thesis focuses on preparing marketing strategies, which would also benefit the company "Kovys CZ" over competitors. Marketing strategy of analyzing internal and external business environment, its objectives, strategies, and feedback. The content strategy is a promotion company on the Internet and relationship mar-keting. The cornerstone of this work is the analysis of major competitors and create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t7b4g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Vladimír Kaucký, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia -
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova