Bc. Lubomír Smékal

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie firmy Kovys CZ, s.r.o.

Creating of marketing strategy for company Kovys CZ, s. r.,o
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení marketingové strategie, která by zvýhodnila firmu "Kovys CZ" před konkurenty. Marketingová strategie analyzuje vnitřní a vnější prostředí podniku, jeho cíle, strategie a zpětnou vazbu. Obsahem strategie je také propagace společnosti na internetu a vztahový marketing. Základ-ním kamenem této práce je analýza největších konkurentů a vytvoření zákaznických segmentů …více
Abstract:
This thesis focuses on preparing marketing strategies, which would also benefit the company "Kovys CZ" over competitors. Marketing strategy of analyzing internal and external business environment, its objectives, strategies, and feedback. The content strategy is a promotion company on the Internet and relationship mar-keting. The cornerstone of this work is the analysis of major competitors and create …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Vladimír Kaucký, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní