Ing. Martin Šuťák
Bachelor's thesis
Regulace reklamy
Regulation of advertising
Abstract:
Tato práce nám znázorní oblast reklamy a její regulaci, nástroje a právním vymezení regulace reklamy. Též se dostaneme na (ne)soutěžní počínání a jednotlivé nepříliš férové až nekalé praktiky mezi samotnými účastníky hospodářské soutěže.Abstract:
This work typifies us advertising and its regulation, legal instruments and the definition of advertising regulation. Also we get to the (un)competitive actions and not very fair to the individual collusion between competitors themselves.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lhg92/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson