Ing. Martin Šuťák

Bachelor's thesis

Regulace reklamy

Regulation of advertising
Abstract:
Tato práce nám znázorní oblast reklamy a její regulaci, nástroje a právním vymezení regulace reklamy. Též se dostaneme na (ne)soutěžní počínání a jednotlivé nepříliš férové až nekalé praktiky mezi samotnými účastníky hospodářské soutěže.
Abstract:
This work typifies us advertising and its regulation, legal instruments and the definition of advertising regulation. Also we get to the (un)competitive actions and not very fair to the individual collusion between competitors themselves.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní