Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů – Ing. Ludmila Měkotová
Ing. Ludmila Měkotová
absolventská práce studenta CŽV
Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů
Support of thinking process during vocational subject teaching
Anotace:
Hlavním cílem závěrečné práce je na základě studia odborné literatury a praktických návrhů usilovat o rozvoj procesu myšlení při výuce odborných předmětů. Tohoto cíle je dosaženo prostřednictvím návrhu portfolia vyučovacích příprav zaměřených na podporu procesu myšlení. V teoretické části je využita metoda analýzy a studia primárních dokumentů – literární rešerše je vytvořena z odborných knih (s ISBN …víceAbstract:
Purpose of the thesis is aimed, based on studying reference books and on practical proposals, at improvement of thinking process during teaching on vocational subjects. This is to be achieved with proposal for set of teacher preparations supporting such process. In the theoretical part, method of studying primary documents and their analysis was applied – literary research had been done using professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. PhDr. Marie Hanušová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MĚKOTOVÁ, Ludmila. \textit{Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vfi0ja/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující výukové metody ve výuce oboru hotelnictví a turismus
Jana Hlaváčková -
Aktivizující výukové metody v hodinách základů společenských věd na gymnáziu
Tereza Hammerová -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva