Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů – Bc. Lucie Vítámvásová
Bc. Lucie Vítámvásová
Diplomová práce
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Strategic marketing plan for a set of two heritage sites
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro dvě kulturní památky v soukromém vlastnictví. Úvodní část diplomové práce popisuje použité metody a postup práce, stručně otevírá některé aktuální otázky marketingu kulturního dědictví a představuje zkoumané památkové objekty. V praktické části je provedena marketingová analýza organizace vnější i vnitřní a výzkum návštěvníků. Výsledky shrnuje …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is a project of a marketing plan for a set of two privately owned heritage sites. The opening part of the diploma thesis describes applied methods and course of steps, briefly mentions some present matters of cultural heritage marketing, and presents the cultural heritage sites which are concerned. In the empirical part, the marketing analysis of the organization both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mwz11/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
- Vedoucí: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář