Bc. Lucie Vítámvásová

Diplomová práce

Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů

Strategic marketing plan for a set of two heritage sites
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro dvě kulturní památky v soukromém vlastnictví. Úvodní část diplomové práce popisuje použité metody a postup práce, stručně otevírá některé aktuální otázky marketingu kulturního dědictví a představuje zkoumané památkové objekty. V praktické části je provedena marketingová analýza organizace vnější i vnitřní a výzkum návštěvníků. Výsledky shrnuje …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is a project of a marketing plan for a set of two privately owned heritage sites. The opening part of the diploma thesis describes applied methods and course of steps, briefly mentions some present matters of cultural heritage marketing, and presents the cultural heritage sites which are concerned. In the empirical part, the marketing analysis of the organization both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
  • Vedoucí: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta