Využití metody CLIL ve výuce 1. ročníku ZŠ – Mgr. Iva Votrubcová
Mgr. Iva Votrubcová
absolventská práce studenta CŽV
Využití metody CLIL ve výuce 1. ročníku ZŠ
The Implementation of CLIL Method in the 1st Grade in Elementary School
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá využitím metody CLIL (Content and Language Integrated Learning), konkrétně v podobě jazykových sprch a celých hodin vedených v anglickém jazyce, v 1. ročníku základní školy. Cílem práce je oba modely porovnat a vyhodnotit, který z nich je žáky lépe přijímán, který lépe rozvíjí jazykové znalosti a dovednosti žáků a jakým způsobem oba modely vhodně zařadit do výuky v 1. ročníku …moreAbstract:
The final work deals with the use of the CLIL (Content and Language Integrated Learning) method, specifically in the form of language showers and the whole lessons taught through English, in the 1st year of primary school. The aim of the thesis is to compare both models and evaluate which is better accepted by pupils, which better develops pupils' language knowledge and skills, and how to include both …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOTRUBCOVÁ, Iva. \textit{Využití metody CLIL ve výuce 1. ročníku ZŠ}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/vfxadn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Votrubcová, Iva. Využití metody CLIL ve výuce 1. ročníku ZŠ. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and Educationceloživotní / field:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Theses on a related topic
-
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Srovnávací obsahová a jazyková analýza ruských a českých smluv o dílo
Jan Brichta -
Počátky pražského evangelického sboru a. v. očima jeho členů. Edice a analýza korespondence členů pražského evangelického sboru a. v. s Michalem Institorisem Mošovským
Markéta Slavíková -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Německé psané smlouvy a jejich zvláštnosti: Analýza obsahové výstavby a jazykových prostředků v německy psaných smlouvách z vybrané oblasti práva.
Matěj KLINKA -
Komparace motivů ženy, alkoholu a smrti v poezii a korespondenci Františka Gellnera
Sára ŠROUBKOVÁ -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights