Event Marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu – Mgr. Petra HOFMAN
Mgr. Petra HOFMAN
Diplomová práce
Event Marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu
Event marketing and its current position in communication mix
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je určit postavení a význam event marketingu v současném komunikačním mixu. Teoretická část shrnuje informace a sekundární data o tomto emocionálním komunikačním nástroji. Praktická část nejprve analyzuje tři event marketingové aktivity na základě stanovených kritérií a dále hodnotí výsledky dotazníkového šetření mezi odbornou marketingovou veřejností, které jsou poté …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to determine position and meaning of event marketing in present communication mix. Theoretical part sums up information and secondary data about this emotional communication tool. In the practical part an analysis of three event marketing activities is presented, based on the set criteria as well as results of the questionnaire examination among the professional marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOFMAN, Petra. Event Marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2029
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Činnost event marketingové firmy
Hana Kohoutová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Kateřina Ščučková -
Aktuální trendy event marketingu v ČR
Simona Otáhalová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Klára Sierra -
Event management podniku z pohledu realizační agentury
Šárka Prchalová