Strategic alliances between the Czech SMEs and its impact on competitiveness – Martin Hromadka
Martin Hromadka
Diplomová práce
Strategic alliances between the Czech SMEs and its impact on competitiveness
Strategické aliance mezi českými malými a střeními podniky a jejich dopad na konkurenceschopnost
Anotace:
Práce hodnotí využití strategických aliancí malými a středními podniky v ČR jako strategický obchodní nástroj. Přezkoumává dostupnou literaturu na toto téma a poskytuje analytický rámec pro analýzu tendence malých a středních podniků zapojit se do strategických aliancí, typů strategických aliancí, do kterých se zapojují, a na analýzu dopadu na jejich konkurenceschopnost. Autor shromažďuje data na veřejně …víceAbstract:
The thesis assesses the use of strategic alliances by small and medium enterprises in the Czech Republic as a strategic business tool. It reviews the available literature on the topic and provides an analytical framework to be used in the analysis of the propensity of SMEs to engage in strategic alliances, the types of strategic alliances these engage in and in the analysis of its impact on their competitiveness …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73947
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Mohit Srivastava
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73947
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík