Vladěna Mašínová
Bakalářská práce
Marketingový mix
Marketing mix
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Teoretická část se věnuje rozboru a popisu marketingového mixu a jeho jednotlivých nástrojů. Praktická část je zaměřená na charakteristiku, vznik a vývoj společnosti Oriflame. Dále je praktická část věnována analýze marketingového mixu na vybraných výrobcích společnosti Oriflame. Součástí této bakalářské práce je také dotazníkové …víceAbstract:
This thesis describes individual components of marketing mix. The theoretical part is devoted to analysis and description of marketing mix and its individual complements. Practical part is focused on the characteristic, origin and development of the Oriflame company. Next is practical part devoted to analysis of marketing mix of selected products of the Oriflame company. Part of this thesis is also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations k vybranému produktu společnosti AMF REECE - případová studie
Denisa Florusová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Lukáš Kavka -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix
Anna Karetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva