Bc. Jaroslava Kopfová

Master's thesis

Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku

The Rhyme-based Advertising Slogan as a Means of Expression
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou reklamní slogany, specificky slogany rýmované. Cílem práce je, vymezit použití rýmu ve sloganu tak, aby výsledná marketingová komunikace byla díky tomuto prvku efektivnější. Pro naplnění cíle práce byl v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní průzkum. Závěry průzkumu jsou východisky projektové části práce, v níž jsou formulovány hlavní závěry práce. Práce …more
Abstract:
The rhymed advertising slogans are the topic of the thesis. The aim of the thesis is to define use of rhyme in the slogan.The resulting marketing communication is more effective thanks rhyme. In order to fulfill this aim was quantitative and qualitative research. The conclusions of the research are the starting points of the project part. The main conclusions of the thesis are formulated in this part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kopfová, Jaroslava. Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe