Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku – Bc. Jaroslava Kopfová
Bc. Jaroslava Kopfová
Master's thesis
Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku
The Rhyme-based Advertising Slogan as a Means of Expression
Anotácia:
Tématem diplomové práce jsou reklamní slogany, specificky slogany rýmované. Cílem práce je, vymezit použití rýmu ve sloganu tak, aby výsledná marketingová komunikace byla díky tomuto prvku efektivnější. Pro naplnění cíle práce byl v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní průzkum. Závěry průzkumu jsou východisky projektové části práce, v níž jsou formulovány hlavní závěry práce. Práce …viacAbstract:
The rhymed advertising slogans are the topic of the thesis. The aim of the thesis is to define use of rhyme in the slogan.The resulting marketing communication is more effective thanks rhyme. In order to fulfill this aim was quantitative and qualitative research. The conclusions of the research are the starting points of the project part. The main conclusions of the thesis are formulated in this part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopfová, Jaroslava. Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Jakub Kopáč -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova