Narušená komunikační schopnost dítěte s vícečetným postižením – Mgr. Markéta Kolníková
Mgr. Markéta Kolníková
Bakalářská práce
Narušená komunikační schopnost dítěte s vícečetným postižením
Communication disability of a multiple handicapped child-casuistry study
Anotace:
Tématem bakalářské práce je narušená komunikační schopnost dítěte s vícečetným postižením. V teoretické části jsou popsány poznatky získané studiem příslušné literatury. Výzkumná část je zaměřena na zpracování podrobné kazuistické studie dívky s vícečetným postižením a úrovně narušení komunikační schopnosti.Abstract:
The theme of bachelor thesis is communication disability of a multiple handicaped child. The pieces of knowledge got by studying relevant literature are described in theoretical section. The empirical section is focused on working up detailed casuistry study of girl with multiple hancicaped and level of communication disability.Klíčová slova
Narušená komunikační schopnost symptomatické poruchy řeči vývoj řeči jazykové roviny dětská mozková obrna mentální retardace vícečetné postižení podrobná kazuistická studie. The communication disability the symptomatical speech desorders talks developments language´s levels cerebral palsy mental retardation multiple handicap detailed casuistry study
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x1v5i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Lenka Kozielová -
Komunikační schopnost u dětí s mentálním postižením
Jana Šopíková -
Edukace jedince se souběžným postižením - dětská mozková obrna v kombinaci se středně těžkou mentální retardací
Věra Mášková -
Účinek vibroakustické terapie u žáků s vícečetným postižením
Zuzana UHRINOVÁ