Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích – Bc. Natálie Ciencialová
Bc. Natálie Ciencialová
Bakalářská práce
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích
Content analysis of posts on social networks
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá komunikační a obsahové strategie na dané sociální síti vybrané kosmetické firmy působící na českém trhu. Cílem této práce je na základě obsahové analýzy příspěvků na sociálních sítích vytvořit doporučení pro jejich tvorbu. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy v oblasti marketingové komunikace, sociálních sítí a obsahové analýzy. Dále je zde představena zkoumaná společnost …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the communication and content strategies on a given social network of a selected cosmetic company operating on the Czech market. The aim of this thesis is to create recommendations for content analysis of social media posts. The theoretical part defines key concepts in the field of marketing communication, social networks and content analysis. Furthermore, the company under …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/iakh9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Moleková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková