Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích – Bc. Natálie Ciencialová
Bc. Natálie Ciencialová
Bachelor's thesis
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích
Content analysis of posts on social networks
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá komunikační a obsahové strategie na dané sociální síti vybrané kosmetické firmy působící na českém trhu. Cílem této práce je na základě obsahové analýzy příspěvků na sociálních sítích vytvořit doporučení pro jejich tvorbu. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy v oblasti marketingové komunikace, sociálních sítí a obsahové analýzy. Dále je zde představena zkoumaná společnost …moreAbstract:
The bachelor thesis analyses the communication and content strategies on a given social network of a selected cosmetic company operating on the Czech market. The aim of this thesis is to create recommendations for content analysis of social media posts. The theoretical part defines key concepts in the field of marketing communication, social networks and content analysis. Furthermore, the company under …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/iakh9/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Moleková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIENCIALOVÁ, Natálie. \textit{Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/vhvrwf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková